🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای باغ‌ها

(ثبت: 253992) آذر 24, 1401 
ای باغ‌ها

 

ای باغ‌ها
ای باغ‌ها
دنیا فقط پشت پرچین نیست

از دردِ تبرِ باغبان
تا هرس و آتش
از میوه‌هایی که
جیره سربازان دشمن می‌شود
تنها راه گریز
جنگل است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 24, 1401

    سلام و درود

    افسوس و صد افسوس
    آنهم از درد تبر باغبان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1401

    درود بر شما جناب عزیزی گرامی

    زیبا

    💐🙏👏👏

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 24, 1401

    جناب عزیزی ارجمند
    درود بر شما زیبا سروده اید
    🌺🌺🌺🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا