🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماسکها

(ثبت: 223780) اسفند 21, 1398 
ماسکها

 

برای حوصله ام
عمیق تر نفس بکش
ابری …
که
آورده ای
معنی
باران نمیدهد
این جهان بینی
دهان به دهان
تنها یک توقع
بیهوده ای ست
برای
انگیزه ای بعید
وقتی
قرار است
در ترس هایمان
مرگ را
به شیوه ی
ماسکها …
بفهمیم

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 21, 1398

    فهم مرگ به شیوه ماسک

    عاملی برای پیشگیری…

    این را هم بدانیم :

    هر فنایی را بقایی و بقایی را فنایی …

    سلام

    جناب شریبی ارجمند

    سپاس از اشتراک گذاری

    در پناه حق

    تقدیمی : 💐

    گر بقایی را ، فنا باشد ، دلا
    لحظه را یادی ،فنایی را بقا

    با تسلسل دوره ای ، ای جان من
    خلقتی را خلقتی ، بیهوده لا

    ولی اله بایبوردی

    21 / 12 / 1398

    🌈🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈🌈

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 21, 1398

    سلام
    منتظر آرای شما در بخش مطالب و بخش اشعار برای مشخص شدن برگزیدگان هفته-2 هستیم. سپاس
    http://sherepaak.com/223580/–2

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا