🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا

(ثبت: 268277) اسفند 20, 1402 
ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا

ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا

نوروزِ امسال عشقم
یه لطفِ دیگه داره

چرا که دعوتیم ما
به مهمونی دوباره

ما مهمونِ خداییم
خدای هر ستاره

خدایی که وجودش
همیشه برقراره

ما مهمونِ خداییم
و این یه افتخاره

برای هر کسی که
یه ماه و روزه داره

تو ماهِ روزه عشقم
بدی ها راه نداره

شیطون تو بند و زنجیر
نداره راهِ چاره

بارونِ نور و رحمت
از آسمون می باره

نوری که تا همیشه
تو قَلبا موندِگاره

ثوابِ ختمِ قرآن
بدونْ که بی شماره

حتی یه آیه خوندن
ثوابِ ختم و داره

دُعا ، سَحر ، مُناجات
اذانِ از مناره

غُروبا وقتِ اِفطار
که رَبَّنا می ذاره

شب های قدر و احیا
که تا سحر بیداره

قشنگ ترین لحظه ها
برای روزه داره

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا