🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه سرگردان…

(ثبت: 255510) بهمن 7, 1401 
ماه سرگردان…

 

ماه
سرگردان شد_
از غم هجران…
آن
تشنه لب
ماه!

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 7, 1401

    سلام و درود

  2. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1401

    سلام ودرود

    ماهی که تشنه لب شد
    زیباست

    در پناه خدا🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  3. سلام
    عرض ادب

    موفق و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا