🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه و ماهی

(ثبت: 247696) اردیبهشت 24, 1401 

 

زین عشق تنها عاید من روسیاهی بود
قصدم وصال و عاقبت مارا تباهی بود

گر عشق را میل جفا هر روز بیش از پیش
خود خواستم هرگز نگویم اشتباهی بود

من شعرها گفتم به یاد برق چشمانت
زین عشق جانا با خبر هرگز نخواهی بود

در واژگان سکنا گزیدن کار اجبار است
ما را چنین پنهان شدن از بی پناهی بود

من مجرم عشقت شدم اما خودت دانی
تنها گناه این دل من بی گناهی بود

پروانه بر امید گرما عاشق شمع است
بالش بسوخت اما نگفت امید واهی بود

هرجای عطری از تو باشد کعبه من شد
زین پس مثال ما مثال ماه و ماهی بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا