🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاب

(ثبت: 269889) خرداد 3, 1403 

 

مرا به جز عشقم خطاب میکنی
شنیدن اسمم عذاب میکنی
بیا و بر بت من برای عشق دگر
تبر بزن که خودت خراب میکنی
خوشا به حال کسی که قانعت کرده
به سر بریدن من ثواب میکنی
برای پر زدن از کنار من در عکس
تو عکس را جای پیله قاب میکنی
بیا و تکلیف مرا مشخص کن
سکوت، یعنی نه؛ جواب میکنی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا