🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مایلم

(ثبت: 214801) شهریور 22, 1398 

مایلم به دوردست ها
به آنجا که تو را می توان یافت
یک جا
ثابت و ساکن
نگاهم را به نگاهت
گره بزنم
چون درختی سرو
که محکوم به ایستادن است و
سر خود
به پایین نمی آورد
دوری را غمی می شمارد
به گستردگی کهکشان شب صحرا
راه ها را با سه شاخه ی سبز
در سر
با همراهی یاد ها
هزاران کیلومتر پرواز می کند و
مانند من
فقط می خواهد
یک چیز ببیند
گردش گل های گرانی
که در چشم نهفته ای

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 23, 1398

    … درود گرامی
    خواستم کمی جا به جایی و حذف انجام دهم مانند دیگران ولی ترسیدم شما هم به دل بگیرید…

    نگاهت
    راهیست که مرا به شکارگاهی
    می رساند و تو را، به پادشاهی…

    پ……

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا