🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سید محمد حسین میران

سپید

خوانش: 327

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

دوست داشتن گاهی شعار است

سپید

خوانش: 366

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

تنها با یک بوسه

سپید

خوانش: 304

سپاس: 0

 

از عجایب هفت گانه

سپید

خوانش: 262

سپاس: 0

ستاره صلح را

به بالای سرش سپرد

سپید

خوانش: 295

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

گرگ غم

در عمق قلبم فریاد می کشد

سپید

خوانش: 267

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

مایلم به دوردست ها

به آنجا که تو را می توان یافت

سپید

خوانش: 315

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

گل نیلوفر آبی

بر بلندای یک بنای باستانی

سپید

خوانش: 276

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

در این اتاق سحر شده

اتاقی پر از سکوت های غریبه

سپید

خوانش: 296

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

نبودن خنده هایت

نشنیدن صدای رد پایت

سپید

خوانش: 414

سپاس: 1

تعداد نظر: 3