🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای استاد هوشنگ ابتهاج

(ثبت: 250114) مرداد 23, 1401 

 

سایه پیوست
به سکوت بی کران سایه ها
و درخت ارغوان اکنون تنها است
بس بی حال و
بس بی بال است
صاحبش پس کو؟
قاصدش پس کو؟
آن که هر صبح
از سرای مهربانی برایش می خواند:
«ارغوان! شاخه‌ی همخونِ جدا مانده‌ی من»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 23, 1401

    درود بر شما
    روان سایه شاد🌺

  2. زهرا آهن

    مرداد 24, 1401

    🌹🌷🌺🌸💐
    عالی هستید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا