🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره صلح

(ثبت: 219522) آذر 26, 1398 

ستاره صلح را
به بالای سرش سپرد
به صدهزار سیارک دور
صدهزار سال کهکشان نور
سادگی جنگل را
به لاک پشت ها سپرد
لاک پشت نگهبان گل
چشمه ای که می رقصد
در سپیده دم صبح
تو را به خود سپردم
آموختم که به هیچ دست
نتوانمت سپرد
‏گردنبد قلبت را می ربایند
به مرگ ستاره تراش خورده اش
مرگ نگارگر پیکر عشق
تهدید می شوی و
در آخر
می دانم
کنارم نخواهی بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 26, 1398

    درود بر شما آقا سید محمد حسین عزیز

    زنده باشی💐

  2. باقر رمزی باصر

    آذر 26, 1398

    درود بر شما

    عالی 😘😘😘😘😘😘😘

  3. طارق خراسانی

    آذر 26, 1398

    سلام

    بسیار زیبا

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

  4. مينا امينی

    آذر 26, 1398

    درود
    مانا باشید و موفق 💐

  5. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای میران
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا