🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست داشتن گاهی شعار است

(ثبت: 249364) تیر 27, 1401 

 

دوست داشتن گاهی شعار است

گاهی ترانه ای آبی

گاهی غزلی سرخ می شود

که بر دهان شه شاعری عاشق جاریست

امروزه دوست داشتن افسوس

افسوس

اغلب یک شعار است…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 27, 1401

    🌺🌺🌺🌺🌿

  2. زهرا آهن

    مرداد 24, 1401

    درود بر شما

    زیبا و قابل تامل🍃🌿

    سبز باشید و شاد🌸🌺🌷🌹

  3. کیاوش

    مرداد 26, 1401

    عالی بود دمت قیژژژژژژ

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا