🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه های دو صنوبر

(ثبت: 232189) مهر 13, 1399 

 

تنها با یک بوسه
‏آرام آرام
‏خوشمزه ترین خاطرات را
به تصویر می کشیم
نه شوق ون گوگ
نه داوینچی
و نه هیچ نقاش زبردستی
عاشقانه های دو صنوبر
‏تنها با نگاهت ترسیم می شود

از کتاب گردش مستانه ۲

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا