🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مترسک

(ثبت: 7279) آذر 22, 1397 

بنام خدا

 

” مترسک “

 

برای هر دوی ما این جهان کمی تنگ است
دو شیر در دل یک بیشه معنی اش ننگ است

شدست قصه ی ما مثل جنّ و بسم الله
نمی شود که بگویی یکی دلش تنگ است

اگرچه ظاهر زیبا و محشری داری
شبیه مرمر خوش چهره ای،دلت سنگ است

برای من نه برای تمام شالیزار
مترسکی شده ای که حناش بی رنگ است

کبوتری که غزل های عشق سر می داد
عقاب خو شده و عشق او فقط جنگ است

خلاصه اینکه دگر راه ما دو تا کج شد
برای رفتن این راه پای من لنگ است

شبیه قصه ی سهراب دیر فهمیدم
برای کشتن من یک جهان هماهنگ است

…………………………
1394

#علی_رفیعی_امید

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. درود استاد رفیعی گل

    لذت بردم.

    مانا باشید

  2. درود استاد رفیعی عزیز بسیار زیبا بود

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 24, 1397

    درود بر شما

    قلمتان سر سبز

  4. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1397

    سلام بر شما جناب رفیعی عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید

  5. محمدعلی رضاپور

    آذر 25, 1397

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا