🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل آیینه، مثل بارانی

(ثبت: 240451) تیر 31, 1400 

سروشی تقدیم تان:

مثل آیینه، مثل بارانی/
مثل اندیشه ی بهارانی/
مثل احساس پاک یارانی/
جاودان ِ دلم! //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    تیر 31, 1400

    درود.
    مثل اندیشه بهارانی👌👌👌🌹🌹🌹🌹

  2. مسعود آزادبخت

    تیر 31, 1400

    سلام و احترام سروش سرای عزیز جناب رضاپور
    بسیار زیبا
    درود برشما
    🌹🌹🌹

  3. کبری محمدی

    تیر 31, 1400

    سلام
    مثل همیشه عالی
    قلم تان استوار
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا