🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل باران

(ثبت: 251060) شهریور 20, 1401 

 

مثل باران که مثل باران است

حال دریاچه، مثل باران است

جانم امشب، چه مثل باران است

مثل باران بیا!

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 20, 1401

    سلام به نظرم رسید اگر بخواهیم مثل اندر مثلی اثر فزون گردد چنین بنگاریم

    مثل باران که مثل باران است
    حال دریاچه، مثل باران است
    جانم امشب، چه مثل دریاچه است
    مثل جانم بیا

    • سیاوش آزاد

      شهریور 20, 1401

      باران سوم تکرار باران اول است نه دوم
      مثل جانم بیا که مثل دریاچه است
      دریاچه ای که مثل بارانی است که مثل باران است

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 20, 1401

      سلام و درود،
      باران باشید!
      باران بمانید!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا