🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل برگ های پهنِ زرد

(ثبت: 14048) بهمن 20, 1397 

.
.
.
مثل ِ ترسِ خوشه های حمله گر
– به قابِ خواب پنجره –

مثلِ شرمِ پیرمردِ خیس کرده جای خود
– دوباره وقت شام –

مثلِ خشم جنگلِ کبود
– توی ذهنِ کاغذِ سیاه –

– مثل حسّ ِ چشم های تَر که زیر برف،
بسته می شوند-

مثلِ مرگ یک پرنده ی بدون بال
– در بخارِ استخوان و پوست –

رنجِ ناتمامِ سرکشی،
تا تمام می رسد.

[ پنجره
رو به پارک
باز می شود ]

آفتاب،
فرو نشسته است

جامه های راه راه
پ ر ا ک ن د ه
می شوند

توی چهره های پر چروک
در میان پلک های خسته و غمین،

فصل گردش شبانه ی
عاشقانِ نوجوان رسیده است

پله ها
در انتظارِ چوب دستیِ …
.
.
.

نوزدهم اردیبهشت نود و شش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 21, 1397

    درود بر شما
    چه مثال های بکر و ملموس و شاعرانه ای
    لذت بردم
    عالی بود🌷👏

  2. بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

  3. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    درودها گرانمهر

    شعرت زیبا بود و فقط لذت بردم

    امروز فرصت اندک است چون مدتی به علت مسافرت سایت نبودم پی خلاصه گوئی بنده رو ببخشید.
    در شعر های آتی دوست دارم بیاموزم از شعر شما و بنویسم هرچه ذهن اندکم در می یابد

    تندرست و شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا