🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محال

(ثبت: 5774) فروردین 14, 1397 
محال

مَحال ،
چون گرگ گرسنه
که بچه غزالی را
دنبال میکند
به سمتم می آید

وَ من چاره ای ندارم
جز آنکه باور کنم
نمی توانم
دوستت
داشته باشم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1397

    سلام و درود

    خیر مقدم

    درپناه خدا شاد زی

  2. ابوالقاسم کریمی

    فروردین 15, 1397

    سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا