🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرغ ها

(ثبت: 256414) بهمن 30, 1401 

 

مرغ ها شادمان می پایندم

که بیایم

و باز دانه بپاشم

غافل که این بار شاید بخواهم

جوجه کبابم باشند.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 30, 1401

    سلام

    کبابم کردی
    چند روز پیش خروسی را دادم برای بیمارمان ذیح کنند
    هنوز ناراحتم

    در پناه خدا 🌱🖤🖤🖤🖤🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 2, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🍃❤️❤️❤️❤️❤️🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا