🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ شعر

(ثبت: 3566) اسفند 16, 1395 
مرگ شعر

وقتی که
   شعرم میمیرد
نامت را که میاورم 
   نفس میکشد

به ترکی

   شعریم ئولن واختی
سنون آدؤوی گتیرجه ین
        نفس چکیر

به مازنی

        وقتی
می شعر مییرنه
ته نؤم ره که یارمبه
    نفس کَشنه                               

زهرانادری

شعرپریسکه
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):