🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ غزل

(ثبت: 2508) مهر 4, 1395 

من غزل هایم را

یک به یک خواهم کشت,

این غزل ها بی تو

بوی باران دارند

بوی پاییز غم انگیز

بوی حسرت دارند.

من غزل هایم را

پیش چشم کاغذ

با قلم خواهم کشت.

این غزل ها بی تو

طعم نارس دارند.

مثل افتادن یک برگ

از چشم درخت

این غزل ها بی تو

از قلم افتادند.

من غزل هایم را

به تب چشم تو

سنجاق زدم.

بی تو حالا

پای این شعر و غزل ها

لنگ است,

نه نگاهی که زنم بند

به پاب قلمم

و نه آغوش غزل خیز تورا

دارم من.

بی تو

با “مرگ غزل” درگیرم…

ماهک 95/7/4

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):