🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران که می بارد

(ثبت: 228210) خرداد 30, 1399 

 

باران که می بارد
هر قطره
واژه ای می شود
شبیه تو
باران می بارد
ومن
خیس از شعری می شوم
که عطر تو ر ا دارد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    خرداد 30, 1399

    درودها 👏👏👏💐

  2. مینا یارعلی زاده

    خرداد 30, 1399

    «منشور دلگرمی»

    رنگین کمان شدن
    اتفاقی حتمی ست
    خالق عشقند
    خورشید و باران
    وقتی که یک بند
    شعر نگاهت
    سبز می نویسد
    بر تن ترد خیال
    خورشید وجودت
    منشور دلگرمی ست
    بر لوح آسمان

    #مینا_یارعلیزاده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا