🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ

(ثبت: 3283) بهمن 15, 1395 

پرنده ای که سحرگاه پریده بود
اکنون مرده است

نگاه کن
پنجره ی ناموجود را

جنازه ای از سردخانه
کم شده است

امروز
همه چیز تنهاست