🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرید شیطان

(ثبت: 256315) بهمن 27, 1401 

 

نشسته پیشانی ات به ظلم
بر خاک سجده می کنی جانم؟
باور نمی کنم این سجده را
از نیک نمایی ات هراسانم
چون آینه ی پاکی شکسته ای
از پاک بودنم پشیمانم
هزار فتنه و رخنه تو کرده ای
بر باور و ضریح ایمانم
تویی…تو…آیه های شیطانی
به نیزه کرده ای همیشه قرآنم
من از تو و اینک خدای تو
از باور و اندیشه ات گریزانم
شکسته ای پیمان به روز روشنی
باید که بشکنم شبانه پیمانم
دیگر نگو خدا…خدا…
دیگر نگو که من مسلمانم
اگر تو باشی مرید و مرد خدا
من در عدالتم مرید شیطانم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1401

    دیگر نگو خدا…خدا…
    دیگر نگو که من مسلمانم
    اگر تو باشی مرید و مرد خدا
    من در عدالتم مرید شیطانم

    درودها بر شما

    در پناه خدا

    🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمد خسروی

      بهمن 29, 1401

      عرض ادب و احترام استاد عالی مقام
      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا شاد باشید💐💐

  2. مهرداد مانا

    بهمن 28, 1401

    اینو بهش میگن حرف حساب
    گل گفتی 🌹

    • محمد خسروی

      بهمن 29, 1401

      قدردانم و سپاسگزار
      پاینده باشید عزیز و ارجمند
      درود
      💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا