🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسافر کربلا

(ثبت: 263205) شهریور 2, 1402 
مسافر کربلا

مسافرِ کربلا

نِشسته با حسرت
با اشکِ رو دیده

به قابِ عکسی از
حَرَم شده خیره

وَسایِلَش را او
تو کوله اَش چیده

با شور و حالی خاص
اگر چه او پیره

بابا بزرگ امروز
به کربلا میره

این و می‌دونم من
دِلش یه جا گیره

گَمون کُنم دیشب
خوابِ حَرَم دیده

آخه هَمَش میگه
باید بِرَم دیره

شاید که سالِ بعد
نَشُد بِرَم دیگه

با ذکرِ یا زینب (س)
با اشکِ رو دیده

بابا بزرگ امروز
به کربلا میره

 

شاعر : علیرضا قاسمی

https://eitaa.com/sherekoodak2022

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا