🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسیر خوشبختی

(ثبت: 3252) بهمن 11, 1395 

مسیر خوشبختی

راهی به جز راه شما قطعاً سراب است
دوری ز آنچه گفته اید حتماً عذاب است
این فکر که غیر از راهتان راهی دگر هست
خوابی بُوَد بیش و چو رویایی بر آب است

هر کس که دنبال هوس ها و شراب است
باید بداند کار او بس نا ثواب است
هر آنچه گفته مصطفی را گوش گیرید
ای اهل دوزخ کارتان از بن خراب است

آن روز که فرمود آن نبی روزی حساب است
حرف من آن حرف خدا وُ در کتاب است
آیا به جز فحش و بدی کاری بکردید
بهر هزاران خوبی اش این چه جواب است

گفتا که بر دنیا نبندید دل حباب است
هر کار نیک و بد که کردید با عِقاب است
روزی رسد که راه برگشتی نباشد …
دنیا به سان باد و عمرش چون سحاب است

از سوی خالق بر شما این دین خطاب است
هر کس که آمد سوی ما دور از عتاب است
جز دین احمد دین دیگر نیست در کار …
خوش ها به حال او که با ما در رکاب است

جنة برای هر که در دل با حجاب است
در کار خیر از دیگران بس در شتاب است
راه نبی را هر که سر لوحه قرار داد …
در هر دو عالم او به دور از اضطراب است

شاعر اهل بیت : علیرضا قاسمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهره خسروی

    بهمن 14, 1395

    سلام آقای قاسمی

    موفق باشید

  2. بسیارعالیست، آفرین، لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا