🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشتری

(ثبت: 259937) خرداد 2, 1402 
مشتری

در یاد تو
ناهید را
ساز می کنم

مشتری مدار شده
تن پوش شعر هایم

گرمی تیر راهم
خم به ابرو نمی آورم

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. برهان جاوید

    خرداد 2, 1402

    درود بر شما
    زیباست

    ناهید
    مشتری
    تیر
    ایهام های زیبایی بکار بردید که لذت خواندن این اثر را صد چندان کرده

    🌹🌹🌹👏

    • شیدا شهبازی

      تیر 30, 1402

      سلام و احترام
      ممنونم از شما 🌸🙏
      به لطف خواندید

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 2, 1402

    درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا