🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 02

(ثبت: 7016) آبان 11, 1397 

 

مشت بر سندان 02

 

واژگان خفته در دهان

نه از جنس شیشه

سنگ های  آذرین و خارا

صخره های سبز در گیر و دار نبرد  با امواج

خرسنگ های آزمون یلان و پهلوانان

نه از جنس آرمه و بتن

خشت های آفتاب خورده  مانند

زخم زن بر دست کوکان کار

پدران پشت  خمیده  بی زر و سکه

مادران بی تنور و نان

واژگان پنهان من

همه درد

همه زخم اند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):