🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 05

(ثبت: 7056) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 05

از دهان افتاد

سرد

بی روح شدند واژگان مهر

گوش ها به نوا

دل ها به معنا

چشم ها به دیدار ایشان مشتاق نبوده

پرده بر پرده

حزین

نا آشنا

غریب می نواختند ساز هوشیاری را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):