🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 06

(ثبت: 7057) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 06

فیلسوف غریب شهر من

خواب پریده

بی رنگ

نادم عقل خویش

پی جوی فراموش آداب ادب

روح مرده ای دارد

 

تا بوتش هر دم بر دوش

مرثیه خوان

نوحه سرا

گمگشته سال های شانزده خویش است

 

در حیاط خانه همسایه

گلی معطر به دستان وی

ملول

پریشان

بی صاحب

بی جار و جنجال

تنها مانده بود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):