🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 08

(ثبت: 7059) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 08

حس مردانگی دست های بلندی داشت

بلند بلند

کمر زمین

خط استوا را دور زد

آرام

سبکسر

بی هیاهو

جهان در آغوشش خفت

کنکاش دست های شعور زنانگی  آغاز کرده

هیچ نیافت

همه خنثی

نیم مرد

نیم زن

سخت

صبور

ره نامردی گرفته بودند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):