🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 09

(ثبت: 7060) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 09

 

بر دار بلند قاف

پشت هزارتوی اندیشه

جوجه ای از پای آویخته اند

عبرت

پند روزگار باشد

طمع در جایگه سیمرغ داشت

تنها

بی یاور

بی دسیسه با سی مرغ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):