🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشکل تقدیر

(ثبت: 242296) مهر 25, 1400 

 

رفتار این فرهنگ ما آهنگ دیگر می دهد
بوی دهان نازنین هم بــــوی نیرنگ می دهد

من سخت می گیرم همی تا گل نخشکد در چمن
این ذره بینی های من، آوازی از جنگ می دهد

مطرب نداند کار خود ای ساقیا بر پـای خیز
این دست لرزان بر تنم پیمانه از بنگ مـی دهد

من با دمی خواهم از او، او بنگ مـــی آرد مرا
خمار هم دیوانه کرد در دست من سنگ می دهد

من اسپ تازی داشتم چابک روان بود و دوان
راهم طویل است عاشقان، بر ما خر لنگ می دهد

فکــــرم مــــرا نـاراض کرد، دروازۀ دل باز کرد
صبر است احسان مشکلت تقدیر تو را رنگ می دهد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حامدنوروزی

    مهر 25, 1400

    درود وسپاس فراوان ازجنابعالی
    عالی و عالمانه سرودید.
    برقرارباشید

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 25, 1400

    درود بر شما💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا