🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معشوقِ سیاسی

(ثبت: 7038) آبان 13, 1397 

اَبَر قدرت تویی امّا عجب سفّاک و بیرحمی

مرا از عشقِ خود کردی تو تحریم و نمی فهمی

وِتو (veto) می کرد حُکمَت را همین چین های گیسویت

کجا پیدا کنم روسی که این حّقِ مُسلم را 

بگیرد از تو مستکبر ، منم دارم چنین سهمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. به به! چقدر به روز! آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا