🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مملو از عشق

(ثبت: 4777) شهریور 21, 1396 

جهاندار ار تو باشی مملو از عشق
بود هر جا سراسر مملو از عشق
چو دستت کار ساز آمد به گیتی
بهر ذره چو دریا مملو از عشق
زحیث هر کژی خالیش بادا
کژی را هم ببینی مملو از عشق
بد و خوب و شرو شور از بصیرت
ببینی هر دو گون را مملو از عشق
چو آمد یفعل الله مایشاءت
همه فعل از تو فاعل مملو از عشق
زهیچ و از عدم هست آوریدی
بدان هیچ و عدم پر  مملو از عشق
بود عقل عاجز از ادراک این راز
بهر رازی دوصدسر مملواز عشق
زتو آغاز و برتو ختم گردد
شروعش پر ختامش مملو از عشق
بحق عشق و آن عاشق نوازی 
نمیران تا نگشتم مملو ازعشق

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 22, 1396

    درود بر شما

    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا