🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منصور

(ثبت: 223782) اسفند 21, 1398 

 

یک نگاهم به آسمان
شاید آید، ندای هر زمان
گاه می نشینم ، انتظار
چون بر، ابری سوار
مژده می دهند، روز فرخنده را
بینند عیسی را بر، ابری سوار
منصور رفت وآمد کرد، به نور
ظهر آدینه آید ، به روز
چون صدای آید، در کوچه یا محل
آن ذات شریر، بی محل
در کوچه های ، قدس شریف
ره گم کرده ، مرد
حلیمان ز آزار شریر
با نور منصور می گردد پیروز

منوچهر فتیان پور (راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا