🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من از مرگ صنوبر می نویسم

(ثبت: 258923) اردیبهشت 16, 1402 
من از مرگ صنوبر می نویسم

من از مرگ صنوبر می نویسم
من از گل های پرپر می نویسم

در این زندان سرد و تنگ و تاریک
من از بال کبوتر می نویسم
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام

    آفرین

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. کیان نوبهار

    اردیبهشت 16, 1402

    من از فردای روشن مینویسم…
    زیبا سروده اید👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا