🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من اگر عاشقانه می خوانم

(ثبت: 244958) بهمن 10, 1400 

 

من اگر عاشقانه می خوانم

راه جز عاشقی نمی دانم

می دانم

که تو را با قرار، کاری نیست.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود استاد
    زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 10, 1400

      سلام و درود و سپاس تان
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  2. کمال کمالی

    بهمن 10, 1400

    درود و سپاس بزرگوار
    دستمریزاد عزیر🌹

  3. درودها استاد ارجمند جناب رضاپور عزیز:
    گر مرا با قرار کاری نیست
    یا به کوی شما گذاری نیست
    بدان
    بی خیالِ بهانه های تو ام
    عاشق عاشقانه های تو ام
    ❤️🌸🌺❤️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 11, 1400

      درودها و سپاس ها یتان استاد وحدتی بزرگوار ❤️🌸🌺💐❤️

  4. علی احقاق جهرمی

    بهمن 11, 1400

    درودها
    آرزوی موفقیت برای شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا