🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من ترک خورده اناری که نچیده است کسی

(ثبت: 5212) آذر 30, 1396 

من ترک خورده اناری که نچیده است کسی

مانده ام تا تو بیایی و به دادم برَسی

باغبان رفت و فراموش شدم،پوسیدم

کرم افتاده به جانم،تو پی بوالهوسی

خسته از طعنه ی باغم و درختی که به زور 

نگهم داشته، بیچاره ندارد نفسی

پشت من حرف و حدیث است و نمیفهمی تو

طالب روز سقوطم شده هر خار و خسی

شب یلدا شده بی رحم بیا و ببرم…

من به عشق تو شدم پیر،چه کار عبسی…

#محمد_جواد_منوچهری