🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من تنهایی باهم دیگه رفیق یم

(ثبت: 1585) خرداد 8, 1395 

 هزار و یک ترانه

 دفتر سوم: هجر

 نام ترانه: من تنهایی باهم دیگه رفیق یم

 با یادی از ترانه / تنهایی/ اثر بانو ملودی

**

 من تنهایی باهم دیگه رفیق یم

 من تنهایی باهم یار قدیم یم

 من تنهایی رفیق جاده ها یم

 من تنهایی رفیق ه کوچه هایم

**

 من تنهایی باهم  دیگه آشنا یم

 من تنهایی باهم  دیگه هم نو.ایم

 من تنهایی باهم  دیگه   یک صدایم

 من تنهایی باهم از یک دیاریم

**

 من تنهایی باهم ترانه خوان یم

 من تنهایی باهم ترانه سازیم

 من تنهایی باهم که با هم صدایم

 من تنهایی باهم از یک نوایم

 

 من و تنهایی شبها باهم  یم

 من تنهایی غم ها باهم یم

 من و تنهایی اشک ها با هم یم

 من تنهایی باهم یار  قدیم م

**

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/3/8- بداهه- ناتمام- ه و یه بدل از کسره – برای راحتر خواندن ترانه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سوگند صفا

    خرداد 9, 1395

    سلااااام‌و عرض ادب

    و خیر مقدم

    و خوش آمد….

    اول اینکه ترانه روان و زیبایی بود

    دوم اینکه..

    یه سوال؟

    رو‌ملودی گفتین؟

    برقرار باشین

  2. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1395

    سلام و درود  بر جناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

    خیر مقدم…………………………………………………………………….

    یاری از دیار حیدر یغما شاعر خشتمال نیشابور…به به … خیلی خیلی خوش آمدید.

    در پناه خداوند سبحان شاد زی…………………………………………………………………………………

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا