🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من خودم را دوست دارم…

(ثبت: 3912) اردیبهشت 2, 1396 
من خودم را دوست دارم…

من خودم را دوست دارم…
آن هنگام
 که چشمم
 ازروزن چشم تو بنگرد
اشکهای تورا ببارد
دستانم
پینه رنج تورا بسته باشد
گلویم را
بغض سنگین غم تو بفشارد
من خودم را دوست دارم …
وقتی 
نوای ساز نایم 
آهنگ اندوه تورا بنوازد
پاهایم 
خسته از پابرهنگی های تو باشد 
لبم با لبخند تو بخندد
فریاد تو 
ازحنجره من برآید
سرم آکنده از
 دغدغه تو باشد
ای کودکان کار وطنم

ازکتاب اشکهای دل

85/4/25

ویرایش                                 96/2/2

زهرانادری  
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):