🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من ماتَ مِنَ العشق

(ثبت: 1308) اردیبهشت 4, 1395 

 

🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾
⚜من مات من العشق⚜

آغوش گشود.. دم نزد.. تیر رسید
بر سینه ی پاکش زد و تا روح خلید

در درد، نه فریاد، نه آهی نکشید
آن کشته ی از عشق، شهید است شهید

🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 5, 1395

    درود بر پانته آ

  2. فرزاد امین اجلاسی

    اردیبهشت 5, 1395

    درودها بانو

    بسیار زیبا و بلند معنا

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 5, 1395

      نگاه هماره عمیق تان را می ستایم

      سلام و سپاس

  3. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 5, 1395

    سلام 

    عااالی بود 

    در پناه حق 

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 5, 1395

      سمانه جانم

      چقدر چهارپاره ی امروزت را دوست داشتم 

      تشکر بابت انتشار مجدد

  4. سید جواد جزایری

    اردیبهشت 5, 1395

    سلام خانم عسکری

    بسیار زیبا ست

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 5, 1395

      سلام بزرگوار

      خیلی ممنونم ازخوانش ارزشمند شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا