🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیستون خفته

(ثبت: 211332) تیر 11, 1398 

 

خورشید آسمان غزل های بی غروب
آتـش زدی به جنگل اندیـشه های من

زنجـیر خواب می درد از هم پلنـگ ماه
با رقص شعله های تو در بیشه های من

جز یک نظر نکردی و گویی جدا شده ست
یکباره بند بند من از ریـشه های من

بر بیـستون خفته غـباری نشسته بـود
می شوید از تنش به طنین، تیشه های من

امشب هـزار پنجره در دل گشـوده ام
می بارد آسمـان تو بر شیشه های من

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    تیر 11, 1398

    سلام و درود بر دختر عزیزم

    قطعه ی زیبا و بی نظیری ست
    با اولین بیت غوغاگری شروع و با آخرین، آسمان دیدگان را سخت بارانی می کند.

    در پناه خدا شاد و تندرست باشید

    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • پانته‌ آ عسکری

      تیر 13, 1398

      درودها
      خوشحالم که مورد پسندتان واقع شد
      بهروز و شادکام باشید
      🍃🌸🍃

  2. سلام و درود سرکار خانم عسکری

    دستمریزاد

    از فروغ بسطامی

    با صد هزار جلوه برون آمدی که من
    با صد هزار دیده تماشا کنم تو را

    مفهوم :

    از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن

    بیستون : یاد شیرین و فرهاد و خسرو …

    کانون دل ؛ رو به آسمانِ عشقِ هستی ؛ هر لحظه گشاده باد …

    پایدار باشید به مهر

    🌿💐🌿

    • پانته‌ آ عسکری

      تیر 13, 1398

      سلام
      و سپاس فراوان از خوانش ارزشمندتان
      برقرار باشید به مهر

      🍃🌸🍃

  3. جواد مهدی پور

    تیر 13, 1398

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو عسکری
    استاد ارجمندم

    شعر قشنگی ست

    عالی و دل انگیز سرودید

    لذت بردم

    پیروز باشید

    💐💐💐💐💐🌿🍃🙏👏👏👏🌺

    • پانته‌ آ عسکری

      تیر 14, 1398

      سلام
      سپاسگزارم از لطف حضور و بذل عنایت شما بزرگوار
      سلامت و شادکام باشید
      🍃🌸🍃

  4. سلام و درودبسیار زیباست👏👏👏👏💐💐💐💐

    • پانته‌ آ عسکری

      تیر 24, 1398

      درودها
      خوشحالم که مورد پسندتان واقع شد
      🍃🌸🍃

  5. علیرضا رستمی

    خرداد 17, 1399

    👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا