🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار پانته‌ آ عسکری

 

⚜حضرت مادر⚜

قطعه

خوانش: 1227

سپاس: 44

تعداد نظر: 83

تعداد نقد: 6

 

ریشه در خون، رفته از جان، ارغوانم روز و شب

خوانش: 766

سپاس: 21

تعداد نظر: 32

ای کعبه ی من، مردمک چشم سیاهت

محراب پر از آینه پیشانی ماهت

خوانش: 993

سپاس: 20

تعداد نظر: 36

آن کس که از او شود که دل بر گیرند

بی مهر و وفا دلبر دیگر گیرند

رباعی

خوانش: 1129

سپاس: 15

تعداد نظر: 37

تعداد نقد: 2

 

خورشید آسمان غزل های بی غروب

قطعه

خوانش: 612

سپاس: 10

تعداد نظر: 10

در هوایت نفس کشیده بهار

از لبت خنده ها شنیده بهار

خوانش: 409

سپاس: 10

تعداد نظر: 30

شورآفرین، دوبیتیِ شیرینِ چشمهاش

دیوانِ پر طنینِ مضامینِ چشمهاش

خوانش: 311

سپاس: 15

تعداد نظر: 19

 

چه ناگزیرم ازین حس که در تو بگریزم

خوانش: 395

سپاس: 14

تعداد نظر: 26

 

چه مومنانه در این سرزمینِ سینه کبود

خوانش: 316

سپاس: 12

تعداد نظر: 12

 

🌾🥀🌾🥀🌾🥀🌾🥀🌾

خوانش: 360

سپاس: 3

تعداد نظر: 17

                                                                                 

اندوه، کنارِ خلسه، خواب است

خوانش: 357

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

           

دل، آینه دارِ مستِ رویت

خوانش: 586

سپاس: 9

تعداد نظر: 10

                

دف به کف، رقص کنان مست و غزل خوان آمد

خوانش: 533

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

                                   

سختیِ هر زمستونی سر میاد

ترانه

خوانش: 303

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

فواره های سبز، فراموش کرده اند

اجبارِ سرنگونیِ پاییزِ سرخ را             

تک بیت

خوانش: 477

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

از نیمه راهِ عشق.. پشیمان.. گریختیم

نالان.. شکسته عهد.. به عصیان گریختیم

خوانش: 511

سپاس: 0

تعداد نظر: 8

به تقدیرم مرا این بار نسپار

به خاکِ تیره ی ناچار نسپار

خوانش: 418

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

برگِ تری نمانده بر،  شاخِ شکسته در خزان

خوانش: 267

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

 

🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃

خوانش: 354

سپاس: 4

تعداد نظر: 16

یه بغل، غزل می ریزم

تو نگاهِ بی قرارت

ترانه

خوانش: 658

سپاس: 3

تعداد نظر: 2