🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهرگان

(ثبت: 235199) دی 16, 1399 
مهرگان

 

یاد تو
پاییزی ترین مبعوث فروردینی من است
مهرت به دل که می نشیند
قلبم تیر می کشد
دیگر نمی شود تحمل کرد ؛
_ تو نیستی _
این فصلهای بهم ریخته را
ای عشق …

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا