🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موج و دریا

(ثبت: 264299) مهر 9, 1402 

…..موج و دریا….

معشوق اگر وفا کند محترم است
از روی وفا جفا کند محترم است

عمریست که معشوق به جفا می سوزد
وین سوختن شمع بی صدا محترم است

یوسف که به هفت دری فرمان میداد
این اذن گرفتن از خدا محترم است

در کوفه اگر به چهر هزار رنگی بود
تک رنگ شدن در دشت بلا محترم است

آدم به خطا از بهشت بیرون شد
بازگشت به فردوس با خطا محترم است

هرچند در این چرخ به جفا می چرخیم
لب ریز می از روی شما محترم است

این موج متصل به دریا شدن است
این اتصال موج و دریا محترم است

سیاوش دریابار ۸مهر۱۴۰۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مهر 9, 1402

    سلام
    و فکر کنم جناب معصومی الانست که بیاید و این شعر را ادامه دهد
    و البته ارزش دارد که ادامه داشته باشد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا