🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مونس شبها

(ثبت: 249620) مرداد 7, 1401 

 

گفتی هنوز همنفسی با شعر
هم صحبت است با دلت آیا شعر
یعنی در این زمانه بی رونق
دارد هوای دلبریت را شعر
گفتی گمان نمی کنم اینگونه
دارد هنوز در دل تو جا شعر
روشن نبود در پس این پرسش
از من جواب می طلبی یا شعر
امّا جواب پرسش تو پیداست
تا انتهای روشن دل تا شعر
تفسیر لحظه های تماشایی
نقاش جلوه های فریبا شعر
هم خاطرات روشن آئینه
هم جلوه های بی حد رویا شعر
دارد هنوز دل رمقی تا عشق
تا هست جاده های عطش تا شعر
دلچسب و دلفربب و دل افزا شعر
یار قدیم و مونس شبها شعر
تا در فراق دوست دلم افتد
مجنون منم عنایت لیلا شعر
گر با عنایتش سخنی گویم
یوسف من و ترنج زلیخا شعر
دل کنده ام زهر چه به جز دلبر
از هر چه دل بریده ام الّا شعر
تا سبزه هست و بوی چمن در باغ
از یادمان نمی رود اینجا شعر

مریم محبوب

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 7, 1401

    دل کنده ام زهر چه به جز دلبر
    از هر چه دل بریده ام الّا شعر
    سلام بانوی شاعر پاک.
    عزلی زیباست و شکی بر آن نیست
    اما آنچه آن را برجسته تر و ماندگار می کند غزلی زیبا برای شعر سروده اید و این کار بدیعی است.
    در پناه خدا سلامت باشید و شاد 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • مریم محبوب

      مرداد 9, 1401

      سلام و درود و سپاس فراوان استاد ارجمند جناب طارق عزیز و گرامی

      💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿

  2. صفا یغمایی

    مرداد 7, 1401

    درودها سرکارخانم محبوب زیباودلنشین سروده‌اید
    دستمریزاد
    موفق وسربلندباشید.
    🍃🍃🍃

    • مریم محبوب

      مرداد 9, 1401

      درود و سپاس جناب یغمایی عزیز و گرامی

  3. نسرین حسینی

    مرداد 10, 1401

    از هر چه دل بریده ام الّا شعر

    زیبا بود نازنینم درودها برشما
    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤❤

  4. محمد ،(بی کس وتنها)

    مرداد 11, 1401

    درود برشما ای بزرگوار چقدر روح لطیفی دارید .قلمتون رقصان

    • مریم محبوب

      شهریور 15, 1401

      🌺🌸🌺

      درود بر شما

      سپاس از مهرتان

      🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا