🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مُهرِ سکوت …

(ثبت: 6994) آبان 9, 1397 
مُهرِ سکوت …

« به نام خدا »

 

آن کس که مرا درسِ وفا می آموخت ؛

در آتشِ جـورِ خـود وجودم را سوخت !

رفتـم کـه بگویـم از تـو سیـرم بــدرود ؛

بـا بـوسـه یِ آتـشیـن دهانـم را دوخـت !

 

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):