🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مگر می شود نور، حاشا شود؟!

(ثبت: 240461) مرداد 23, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

دست و دلبازی عطر شالیزار/
و دریای سبزآبی بی قرار/
و گل های رنگین خوشبوی چشم انتظار/
و این گونه صدها هزار/
مگر می شود نور، حاشا شود؟! //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 23, 1400

    🌿سلام بر مولایم، ابا عبدالله🌿

    سلام
    اللهُ نُورُالسَماواتِ والعَرض
    خیلی زیباست
    قلم تان همیشه زیبانویس
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 25, 1400

    سلام و درود و سپاس فراوان از لطف شما 🌿🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا