🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میخانه

(ثبت: 3945) اردیبهشت 9, 1396 

تمام لحظه ها ميخانه هستم

الا ساقي كه من ديوانه هستم

خراب آباد عشقم خسته از درد

تو مستم كن همان پيمانه هستم

ساقی

تو را ساقي به ميخانه كه ديدم

تمام عشق و مستي را خريدم

مرا مستم كن آخر ساقي امشب

خزيدم من خميدم دل نديدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):