🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد گل نرگس گرامی باد

(ثبت: 1525) اردیبهشت 31, 1395 
میلاد گل نرگس گرامی باد

گوشم به جز از وصف جمالت نَشِنفت

جانم به جز از خوبی ِ روی تو نگفت

دنیا به مراد خود رسید و گل کرد

تا نرگس زیبای وجود تو شکفت